Μέχρι και πριν λίγα χρόνια, ο υποψήφιος εντολέας ερχόταν στο γραφείο μας ν’ αφηγηθεί τα πραγματικά περιστατικά της αφαίρεσης χρημάτων από τραπεζικό του λογαριασμό μέσω των μεθόδων «phishing», άκουγε τα δικαιώματά του και τον εκάστοτε ενδεικνυόμενο τρόπο άσκησής τους, αλλά ενημερωνόταν ότι δεν υφίστατο πλούσια ή και παγία νομολογία γι’ αυτές τις περιπτώσεις και ότι συχνά οι σχετικές συμβάσεις των τραπεζικών ιδρυμάτων εξασφάλιζαν σχεδόν προ-απαλλαγή από τις ευθύνες τους για τα εν λόγω περιστατικά. Αρκετοί εντολείς-θύματα τέτοιων περιστατικών υπέβαλαν αίτηση επιστροφής των χρημάτων στην τράπεζα, κατήγγειλαν το περιστατικό στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και έφθαναν ως την εξώδικη όχληση της τράπεζας. Μόλις αντιλαμβάνονταν την αναποτελεσματικότητα αυτών των ενεργειών, ενώπιον του κόστους ενδοδικαστικής διεκδίκησης των απολεσθέντων χρημάτων και του απαιτούμενου χρόνου για μια τελεσίδικη απόφαση αλλά και του ανωτέρω αναφερόμενου νομολογιακού δεδομένου, δίσταζαν ή εγκατέλειπαν την προσπάθεια άσκησης των εννόμων δικαιωμάτων τους κατά της τράπεζας.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ: https://www.lawspot.gr/nomika-blogs/foivos_xenakis/phishing-i-eythyni-ton-trapezon
Πηγή: Lawspot.gr